mandag 16. mars 2009

Etterveksten ja, var på tide!

Ser ut som om jeg har klipt av meg alt håret, fått rastafletter, og den sterke lukten av hårfarge har drept den ene planten i bakgrunnen!?!

Jaja, noe må man jo gjøre halv 12 mandags kveld, natt? Gina har nå farget håret mitt, så da skal jeg vel bare sitte her å vente?
Rosene jeg fikk av kjæresten forrige helg døde ikke av lukten da ;) Verdens snilleste Joakim!

!!!BTW ALLE SAMMEN, NÅ ER OG VERDENS BESTE SØSTER OG ADMIN. HER! SÅ NÅ KAN DERE VIRKELIG BEGYNNE Å LESE OM LIVET I CASA DE STRENGELSRUD!!
ENJOY!

1 kommentar:

  1. Serr.. Du har vell ikke rastafletter permanent håper jeg..:P Håper hvertfall ikke det.. men men. Rosene jeg ga deg skal litt mer til for å slå ut:P hehe.. Nytt treningstøy?? eeeh. oki... Let i skapet ditt først du jenta mi, vedder på at du finner 20 stk. kyss

    SvarSlett