mandag 30. mars 2009

Røde negler, guttejente og tentamensuke!

God ettermiddag!

Sitter jeg hjemme med pcen på fanget, og finner ut av at det har blitt laget en test som viser hvem av jentene på skolen man likner mest på.. Jeg er da tydeligvis ett av alternativene man kan bli og blir beskrevet som guttejente, en som er venn med alle gutta og skjønner seg på de best.. (?) Alltid vært av de jentene som har fler kompiser enn venninner, men skjønner seg på de best? HAHA! jaja. Og jeg har vel siden liten vært litt guttejente, men SKOLENS guttejente?? Thanks a lot Holm!! En som er glad i stå på brett, gå i litt slappe klær til tider og ikke alltid orker å se ut som om en har stått 2 timer foran speilet betyr vel kanskje ikke at man er skolens guttejente? Eller?? Var ikke noe særlig glad i de svarene på quizen som førte til meg heller? Når ble jeg narsisistisk?
Neida så, nå har jeg akkurat tatt på meg rød neglelakk, den lille sorte og høye heler for å bevise at det er en veldig jentete side av meg.. Nei! Har på rød neglelakk da, men ingen liten sort.
Over til noe helt annet; skal snart kaste meg over skolebøkene for tentamen nr 2 i morgen, av 4... Gleder meg så til denne uken er omme, kjæresten kommer hjem og det er påskeferietid! Og bussjobbing! Fått stoffet til setene i dag så da vet jeg hva jeg skal bruke ferien på ;)

Før jeg avslutter vil jeg bare ønske en veldig god venn av meg masse gratulerer med dagen! Patrick Ulriksen er 19 år i dag! Ha en fin dag!

Blogges :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar