fredag 20. mars 2009

Neida, Ikke såå trøtt!

Da var det endelig helg og det føles fantastisk!

Eller hva? Men, før jeg kan slenge beina på bordet og ta livet med ro er det trening på agendaen! Jadda, fredagstreninger er livet til tider..
Bare LITT trøtt i trynet!

Men jeg sov faktisk en hel halvtime for litt siden! Helt til Joakim ringte meg for å si, eh? For å være helt ærlig så var jeg så trøtt så husker ikke noe av det! Så... jeg la på og var på vei inn i drømmeland da det ringte igjen! Guess who?? Joakim igjen! Hadde jeg sovet så lenge? Neida, det var hele 3 min siden første gang han ringte ;) for å fortelle meg? At han var i butikken og skulle legge seg når han kom tilbake i leiern.. Jadda, må nok utsette den søvnen, for nå er det faktisk bare en drøy halvtime til trening.. Ønsk meg lykke til!

Blogges :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar