torsdag 26. mars 2009

Sykdom i Casa de Strengelsrud

Hola!

Først vil jeg bare fortelle dere at den flotte "wall of shame" har blitt tatt vekk! Tror nok personen som hadde gjort det følte det lurest etter all drittsnakkingen om vedkommende på skolen. Hvem det var er fortsatt uvisst, men orker ikke bruke energi på det så lenge den er borte.

Over til noe helt annet, her hos Strengelsrudjentene er det full sykdom. Gina ligger med feber og øyekatarr, og jeg med feber og en tett nese, pluss ett par hovne mandler.. Tsjooh!!
Var syk i går og, men følte meg bedre i dag morges, så jeg turet opp til Ekeberghallen glad og fornøyd og klar for å spille skolenm. Det funket i nøyaktig 20 min før jeg fikk akutt åndenød og trodde jeg skulle stryke med!?
Neida, så nå ligger jeg i sengen min og venter på at en supersnill mamma skal komme med junkfood til meg og sis.. Gleder meg til å få litt mat i magen, har ikke beveget meg ut av sengen siden jeg kom hjem i ste. Håper bare jeg blir frisk til neste uke.. 4 tentamener som teller mye på karakterene, hadde vært flott å drite seg ut nå..!

Holde sengen i morgen jeg, så om noen andre er syke, vil se en film og drikke kakao, SMS me! :)

1 kommentar: