fredag 27. mars 2009

ikke mer snø nå...

Da er det helg i Casa de Strengelsrud, og formen er stigende. Hvertfall for min del. Øyet som har hatt katarr er mye bedre og har bare litt sprengte blodkarr igjen. Feberen er så og si borte, og det er bra ettersom jeg har forelesningshelg. I morgen og søndag venter det forelesning i Project Management fra 09.00 til 17.00... Det blir to lange dager, men jeg har ihvertfall hatt en perfekt oppladning nå i kveld.

Middag og stearinlys med min kjære søster. Mitt absolutt favorittblad Costume dumpet ned i postkassen i dag, og er bladd igjennom to ganger allerede. Og det er deilig programmer på tv, som man slipper å bruke hjernen på.

Største nedturen i dag er de 10-15 cm med snø som har kommet. Jeg er lei av snø i byen nå. Klar for våren og utepils. Snøen kan holde seg på fjellet. Lei av å måke, og bli våt langt oppover leggene fordi veivesenet eller hvem pokkern det er som måker veiene rundt her, er så innmari trege.

Min fredagskveld. Fantastisk med en rolig helg innimellom!

Hva gjør dere i helgen? Ønsker dere hvertfall en super helg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar