onsdag 18. mars 2009

Godt jeg husket solbrillene

Joachim Vorkinn i egen HØYE person :D

Har våren endelig kommet? Skal ikke klage altså, men nå er det så sterk sol at jeg må sitte med solbriller inne i klasserommet! Flaks jeg tok de med!

Hva skjer i dag? Ikke så mye egentlig, ferdig på skolen 4, deretter hjem å øve til TO prøver, ja to! På samme dag?!? Fredag blir jo virkelig en lystig start på helgen!

I går var jeg slapp på bloggen, men skjedde vel egentlig ikke så mye. Fagdag på skolen så spilte håndball i maaange timer. Deretter var det rett ned på Biltema for å raide? butikken sammen med Caroline for å handle ting vi trengte for å jobbe på bussen. Så var det ut på bussen for å pusse baren, og jadda, heeele bussen er nå tildekket av støv inni! Fin jobb å vaske det? Så var det bare hjem å skifte før ny trening stod på timeplanen 20.30.

Slitsomme dager for tiden, så nå må jeg ærlig innrømme at jeg begynner å bli dritt lei alt som kalles skole, lekser og treninger! Blir godt med siste kamp på søndag, deretter er det russebuss og Sats-treninger som gjelder! Deilig!

Bon voyage!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar