onsdag 25. mars 2009

Wall of shame?? WTF?!?

Heihei!

Nå sitter jeg på skolen og har akkurat funnet ut at en eller annen stor drittsekk har laget en såkalt "wall of shame" om mine venner, inkl. meg!! Denne personen har da lagt ut denne oversikten på facebook slik at alle som er medlem av den gruppen kan se hvem som liksom skal ha gjort hva, med hvem i løpet av skoleårene! Hva for slags liv har den personen liksom?! Fy faen jeg kjenner jeg blir skikkelig sint..! Argh! Hvem denne idioten er er det forskjellige meninger om, men skal nok finne ut av det etterhvert!

At ikke folk har mer liv enn å sitte å finne på sånne ting, (noen sanne, riktignok) skjønner jeg ikke. Ta og bry deg om deg og ditt eget a..! KJEMPENERD tenker jg er ordet for deg/dere som har gjort dette! Få fjernet den med en gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar