tirsdag 2. februar 2010

AVATAR :)

Flere enn meg som har fått med seg Avatar på kino? Jeg synes den var helt fantastisk. Noe helt nytt, og for en fantastisk fargebruk. Det var kanskje det som begeistret meg mest. :) Filmen handler om livet på en annen planet, og mennesker som kan ta seg til den planeten, og gjøre seg om til vesnene som bor der. Et menneske og et "romvesen" blir forelsket(!), og en underliggende men veldig tydelig beskjed er at vi må la naturen være i fred, og ta vare på den i stedet for å ødelegge den.

Filmen høres kanskje litt kjip ut her jeg veldig kort forklarer hva den handler om, men den er rett og slett helt fantastisk. Legger ved noen bilder her, så får dere ett lite inntrykk. Hvis dere har sett den, hva synes dere??

Alle de fantastiske fargene synes ikke så godt på disse bildene, men dra på kino og se den. Jeg så den forøvrig i 3D. Det var jo ganske morsomt, lenge siden jeg har sett 3D film, bortsett fra at det er litt slitsomt å sitte med disse brillene på så lenge. Blir litt rar i hodet liksom ;)

2 kommentarer:

  1. Du ser i hvert fall 3D, du. Hihi <3

    SvarSlett
  2. Jeg ser den gjerne igjen med deg når den kommer på DVD i 2D :)

    SvarSlett