lørdag 6. februar 2010

Hvor var du da kjæresten min brakk skien??

Hei hei.

Kjæresten og jeg er hos pappa i helgen og passer bikkjer. Vi har gått på bortoverski i dag. Det er masse fine oppkjørte løyper rundt her. Vi kjørte inn til skolen, satte på oss skiene og langet i vei.

Eller det vil si, han langet i vei, og jeg stolpret etter et stykke bak ;) Jeg har ikke gått veldig mye på bortoverski, men det gikk overraskende greit. Til og med i nedoverbakker, noe jeg ikke er spesielt fan av på langrennski.
Etter en stund skulle min kjære prøve seg på hoppende staking... Noe som resulterte i at den ene skien brakk!! Dette var ikke særlig festlig, og gjorde det ganske vanskelig for han å gå på ski. Vi måtte desverre snu ( det er jo aldri for sent å snu... ) Nå som jeg endelig hadde kommet ordentlig i gang, og følte meg ganske så flink. Men men, sånn kan det jo desverre gå.

Vi kom tilbake til huset, og tok en basetur med hundene på stranden i stedet.

God kveld, og fortsatt god helg til alle ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar