lørdag 13. februar 2010

Happy Valentines day, Fastelavenssøndag og Morsdag

Hvorfor må alle disse tre merkedagene være på samme dag? Jeg er ingen stor tilhenger av Valentins dagen, synes det er mye bedre å gjøre stas på hverandre i hverdagen ellers. Men for glemske og kanskje ikke kjemperomantiske gutter er det muligens greit å bli minnet på å gjøre stas på kjæresten på en slik dag. Er jo alltid koselig å gi/og ikke minst få blomster eller en liten oppmerksomhet i en eller annen form. Jeg har vært så heldig å få en veldig overraskende fantastisk blomsterbukett med roser, gerbra, bær og grønt. Den var nydelig. Jeg ble ganske overrasket for fikk jo en bukett med roser tidligere i uken, da vi hadde halvt års dag.

Det er jo også Fastelavenssøndag. Den betyr i grunn veldig lite for meg, men det er jo en fin unnskyldning til å bake og ikke minst spise masse boller med deilig krem og vaniljesukker.
Her er deigen satt; før den er hevet altså. Legg merke til min fantastiske rosa bolle, og ikke minst den knall rosa slikkepotten som jeg fikk av min kjære bestevenninne Linn til jul :)

Her er det ene brettet, de ble voldsomt store. Hihi.
Og siden det er morsdag også, får man vel be sin kjære mor på kremboller. Gratulerer med dagen mamma :)

Håper alle har nytt helgen like mye som jeg har gjort. Den avsluttes for min del i Lørenhallen der min kjære skal spille hockeypockey kamp! Snart ny uke, nye muligheter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar