torsdag 4. februar 2010

Litt oppussing igjen da...

Lene og jeg har snakket om å male toalettet en stund. Vi har den grusomste tapeten du kan forestille deg der... Har forsåvidt lik på badet og kjøkkenet også, bare i en annen farge. (dere skal slippe å forestille dere det lenge, skal legge inn et bilde snart;) )

Anyway, mandag kveld fikk jeg ånden over meg og satte i gang. Teipet opp lister og alt. Jeg malte noen timer, og toalettet er ganske lite. Men det er jo så mye kriker og kroker, og ikke veldig lett å male bak doen!! Haha. Men men. Det skal nok bli bra (hvertfall bedre enn det var, ikke det at det skal så mye til...) etterhvert.

Begynner å hjelpe litt her hjemme nå. Må bare ta litt etter litt :) Her kommer noen bilder, fra før og underveis. Kommer bilder når det er ferdig gjort også altså. Jeg lover :)
Dette er virkelig den styggeste tapeten som finnes i hele verden.
Sånn så det ut underveis. Halvmalt og med maskeringsteip over det hele. Ganske handy da? ;)

I morgen er det helg! Nyt den folkens! Jeg skal teste bortoverski i helgen... Kan bli interessant :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar