fredag 19. februar 2010

Charlotte Thorstvedt

BikBok har nå lansert sin nye co-designer, og det er ingen andre enn Charlotte Thorstvedt. Jeg er ganske fan av dama, men ikke så veldig av kleskjeden hun skal designe for. Jeg tror ikke jeg har handlet et plagg på BikBok siden jeg gikk på ungdomskolen. Kvaliteten er ofte mindre bra, og t-skjortene blir helt skeve og misformede etter én vask.

Nå er det mye mulig at butikken har fått bedre kvalitet siden jeg handlet klær der sist. Kjeden er bare mindre tiltalende på meg. Kanskje fordi klærne sjelden passer min fasong. Menmen. Jeg synes likevel det er kult at de har begynt å samarbeide med kjendiser. Sist var det jo Jenny Skavland som hadde et samarbeid med de. Og hun kom med overraskende bra klær altså. Skissene til Charlotte Thorstvedt ser også veldig bra ut. Hun er jo en dame med fantastisk klesstil selv, så jeg hadde vel heller ikke ventet noe annet :)

Foto: BikBok

Hva synes dere om skissene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar