mandag 22. februar 2010

New York Fashion Week

Det har jo vært moteuker i andre deler av verden også, ikke bare i Oslo. Fra New York fashion week, eller Mercedes Benz fashion week som det egentlig heter, har jeg samlet tre av favorittdesignerne mine og laget en liten bildesamling.

Vera Wang
Vera Wang er en av mine absolutte favorittdesignere. Denne kolleksjonen er rett og slett nydelig med rysjer, pels, og statementsmykker. Sort var en av hovedfargene, og det er jo den fargen jeg bruker mest. Craver for alt her altså.

Michael Kors

Michael Kors viderefører det beste plagget som kom for fullt denne vinteren. Nemlig halsen. Jeg elsker de store strikkede halsene, og har strikket mange selv også. Fargene gikk i sort, grått og gyllenbrunt. Typiske høstfarger. Me like :)

Hervé Legér

Hervé Legér fortsetter på kjoletrenden han har skapt med bandasjeeffekten, som vi har sett på mange kjendiser, bl.a Blake Lively. Kjolene i denne kolleksjonen er en videreføring men med en vri vi har sett hos andre designere også; med transparente partier, blanke partier og rysjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar